Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostępne w sklepie muraszek.pl spełniały Państwa oczekiwania, a towar dotarł pełnowartościowy i wolny od wad. Jednakże istnieje możliwość reklamacji towaru, który dotarł uszkodzony lub uszkodził się podczas prawidłowego korzystania, a użytkownik nie przyczynił się do powstania wady. Szczegółowe informacje o warunkach reklamacji dostępne są w punkcie VIII regulaminu sklepu.

Jak złożyć reklamację?

Zgłoszenie reklamacji następuje poprzez wiadomość wysłaną na adres kontakt@muraszek.pl, lub listownie na adres Konstytucji 3 maja 3/10, 64-920 Piła .


Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać pod adres:

Muraszek.pl
Pl. Konstytucji 3 maja 3/19
64-920 Piła
z dopiskiem „reklamacja”.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Zwroty

Masz aż 14 dni na zwrot towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby to uczynić, wypełnij formularz zwrotu. Wydrukowany formularz zwrotu dołącz do dobrze zabezpieczonej paczki i odeślij na adres:

Muraszek.pl
Pl. Konstytucji 3 maja 3/19
64-920 Piła
z dopiskiem „zwrot”.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu, wyślij go na adres kontakt@muraszek.pl
Towar zwracany musi być kompletny oraz w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

Zwrócimy Ci pieniądze w terminie 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.